torsdag den 20. december 2012

Min aften tur på biblioteket

Jeg indrømmer det blankt - jeg har ikke været den mest besøgende på bibliotekerne i mit nærområde - desværre - for der er jo et slaraffenland at lækre bøger man absolut bare MÅ låne og kigge i - og jo også gerne lade sig inspirere (det er vel hele pointen med det). 

Derfor tog jeg mod til mig her til aften. Gik på biblioteket og fik lavet mig en adgangskode således at jeg kan besøge biblioteket uanset om der er åbent eller ej. Det vil sige at vores lokale bibliotek har åbent for alle besøgende med en adgangskode indtil kl 22 om aftenen. Det er jo service til borgerne må man sige. I hvert fald i min verden. Det er sjovt at opleve den slags når man ikke har været den store bog-forbruger. Det har jeg nu tænkt mig at lave om på. Oven i købet er deres service så fin at jeg 2 dage før afleveringsdatoen får en sms så jeg ikke glemmer det og evt. får en bøde for min forglemmelse. Jamen det er da bare herligt :) 

Så jooo jeg gik da lige amok i håndarbejdshylderne .. synes virkelig jeg trænger til at være lidt mere kreativ i de kommende måneder og måske få kreeret et eller andet jeg kan sælge på mine loppemarkeder til sommer når der kører tusindvis af turister lige forbi min bopæl. Jeg bor 50 meter fra landevejen fra Gedser hvor færgetrafikken jo drøner forbi hver 2. time hele døgnet rundt.

Her er hvad jeg så lånte i min iver i dag :










Lad dig endelig inspirere og brug gerne bibliotekerne - der er guld på deres hylder <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar