torsdag den 20. december 2012

En tur på julemarked med X-it Foreningen og Genbrugsbørsen

I weekenderne d. 8. + 9. og 15. + 16. december 2012 har jeg deltaget i X-it foreningens julemarked i deres kommende nye lokaler til forretning nummer 2 i Nykøbing F.

At møde så mange nye dejlige mennesker har fået en stor plads i mit hjerte og jeg håber jeg kan få lov til at deltage i deres kommende arrangementer og måske række en hjælpende hånd i deres genbrugsforretning en dag. 

Jeg lægger her nogle stemningsbilleder ind fra weekenderne så man kan se hvor hyggeligt det var. 

Skulle nogle af jer - der måske læser dette - være interesseret i at høre mere om X-it foreningen og deres gøren og laden - så tøv ikke med at kontakte dem på facebook 

http://www.facebook.com/xit.foreningen?fref=ts

Jeg ved at de har hårdt brug for frivillig hjælp og ligeledes har de brug for en masse ting de kan sælge i deres butik.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar