fredag den 2. august 2013

Jeg er da glad - det er jeg da :)

Jeg er blevet begavet i dag. Jeg har fået en gave fra en sød kvinde der var taknemmelig for min hjælp på Facebook.
I denne verden er der meget fokus på at vi skal gøre en masse for os selv. Det er også korrekt - men jeg synes også godt at vi kan hjælpe hinanden lidt og det valgte jeg at gøre med Ilse´s hjemmeside. Ilse laver nogle fantastisk flotte smykker som jeg synes I alle sammen skulle se.
Jeg fik - som tak for hjælpen - denne smukke halskæde tilsendt - prøv lige at se :





Der ud over har jeg været lidt kreativ :) 
Jeg købte i går torsdag en stor rulle hvid Zpaghetti garn 



som jeg fik lavet nogle fine ting af ... synes jeg selv da :) Hvad synes du?








Sidst men ikke mindst - så fik jeg lidt nyt garn hjem i dag også :


100% hør og håndfarvet med naturlige planter - INGEN kemi



100% uld og håndfarvet med naturlige planter - INGEN kemi 

Skulle du være interesseret i garnet - så tag et kig forbi ved at klikke på linkene under billederne - eller klik lige her og se hele websiden. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar