onsdag den 31. juli 2013

Et besøg værd :)


Trænger du til selvforkælelse ??

Mangler du en helt unik idé til en gave ? 

Så er det absolut her du skal klikke ind på siden hos Ilse Mogensen der laver de mest fantastisk flotte smykker. 
Jeg er så forelsket i hendes håndlavede smykker og jeg kan snart iklæde mig noget rigtig lækkert fra hende som jeg naturligvis vil lægge billeder ind af når det ankommer :) Hvad der kommer er jeg ikke helt vidende om da Ilse har valgt at lave et smykke til mig som tak for min hjælp på facebook hvor jeg også har lavet lidt reklame for hende - så ja vi kan godt konkludere at dette er en form for sponsoreret indlæg og det er jeg da rigtig godt tilfreds med. 
Siden er absolut et besøg værd og jeg synes du skal reklamere lidt for Ilse´s blogside på din egen side. Vi må stå sammen her i blogland og række en hånd ud og hjælpe hinanden lidt.
Her er et par teasers til Ilse´s side - men du skal absolut gå en tur ind og se ALT det hun har <3







Ingen kommentarer:

Send en kommentar