onsdag den 17. april 2013

Give Away modtaget med posten


 Jeg var jo super heldig ja jeg var !!!!!!!

På denne blog  var jeg jo super heldig at vinde en lækker give away :) Et par skønne øreringe lavet i Friendly Plastic. Et materiale der er super lækkert - nemt at arbejde med og ligner en hel million. Der findes mange forskellige mønstre og farver og man kan arbejde med det og selv kreere sine egne unikke smykker.

Disse øreringe er fra Barbara Lees kollektion og du bør absolut kigge mere på hendes side her www.lees.dk eller her www.lees.dk/online  hvor du har mulighed for at tilmelde dig onlinekurser.

En helt ny verden af kreativitet har åbnet sig og mulighederne er utallige. Lækre gave idéer og materialer som selv børnene også kan være med til at "lege" med.

Jeg glæder mig meget til at bære mine unikke øreringe og måske du også kunne tænke dig et par? Skynd dig ind og se hvad der byder sig :)

Hav en skøn dag og har du lyst - så læg da gerne en kommentar <3

4 kommentarer:

  1. skøn du har modtaget din give away super :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak Helle og jeg er super glad for den :)

      Håber virkelig folk går ind og kigger på Barbaras side :)

      Hav en skøndejlig dag <3

      Slet
  2. Kære June!
    Dejligt at du blev glad for smykkerne!
    Tak for linket - de bedste hilsener
    Barbara Lees

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Barbara :)

      ja jeg blev rigtig glad - og min datter (på 21) blev temmelig misundelig :D :D Vil bære øreringene med glæde og ære .. elsker at være lidt unik <3

      Skøndejlig dag til dig

      kærligst June

      Slet