tirsdag den 19. maj 2015

Strømbanken.dk



Kender du det??? Det gør jeg !!!

Det der med at man løber tør for strøm på enheden lige når det er aller mest ubelejligt. Jeg har ofte brugt min mobil meget i løbet af dagen, både til facebook, mails, sms og opringninger. Jeg har også en E-cigaret der kræver opladning ind i mellem. Det der med at løbe tør for strøm er bare drøn irriterende.
Men ikke længere!

Jeg har nemlig fundet Strømbanken.dk  hvor jeg kan få powerbanks til en helt fantastisk pris i øjeblikket. Strømbanken.dk har nemlig været forudseende og har gjort det nemt for alle i forbindelse med alle de kommende festivaler og ferier, at få anskaffet sig en powerbank til en nedsat pris. Det er da værd at tage med. Roskilde festival er snart på vej .. der er det da rart at man har strømmen "på lager" så telefonen er sikret strøm.


Du kan faktisk finde dem i mange forskellige udformninger og fede gadget styles. Så det behøver slet ikke være så kedeligt at have en powerbank i tasken/lommen.


Bare klik på et af de links jeg har lagt ind her i artiklen - eller på et af billederne - så kommer du direkte ind til Strømbanken.dk hvor du kan finde de fedeste powerbanks til netop dit behov. Husk - der er hurtig 1-2 dages levering og gratis forsendelse hvis du handler for over 400 kroner. Så gå sammen med venner og familie og bestil sammen - så sparer I da også lidt penge på den konto :)

Rigtig god opladning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar