torsdag den 7. maj 2015

Jaminas Festartikler



Så er tiden kommet til forårs fester - bryllupper - barnedåb og konfirmationer og der skal pyntes op med det fineste flotteste og mest unikke pynt.
Så står du for at skulle holde fødselsdag - så kig lige med her !!!

Jaminasfest.dk kan du finde ALT hvad du skal bruge til festen - uanset om den er lille eller stor. Er du der hvor du ikke aner hvad du skal bruge - pynte med - dekorere bordet med eller andet - så kan du her finde alt det du lige skal bruge. Mange billeder til inspiration kan hjælpe dig på vej.


I venstre side af websiden kan du finde lige netop den fest du skal holde - og derved finde de unikke ting til dekoration, udsmykning og pyntning som du har brug for. En kæmpe hjælp vil jeg mene. Især hvis man vil bruge et bestemt tema eller farve/farver.


Vi er herhjemme også begyndt at holde baby showers og her skal der måske også pyntes op til den kommende store begivenhed. 

Du finder bare alt det du lige skal bruge. Og det kommer jeg da til at benytte mig af ved jeg. Jeg står for at skulle holde konfirmation - den sidste i rækken af 3 - næste år. Min søn er til det sorte og lilla tema og her vil jeg da helt sikkert bruge Jaminasfest.dk hvor det er nemt at finde det hele og få det bragt lige til døren.

Det smarte på Jaminasfest.dk er at du også kan vælge farvetema - hvilket jo er helt ideelt. 

Så tøv ikke - lad dig ikke slå ud af at der skal pyntes op til næste fest - uanset hvilken fest du skal holde. Bare smut ind på Jaminasfest.dk og shop løs.
Du får faktisk fri fragt hvis du handler for mere end 500 kroner - det er da lige værd at tage med.






Rigtig god fest til jer derude :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar