fredag den 27. marts 2015

åhhh jeg går og venter.....

Jeg har taget skridtet og har bestilt mig en ny telefon - en Samsung Galaxy S6 og går og venter på levering d. 11. april .. så venter meget spændt ....



I den forbindelse har jeg også kigget efter et cover til den. Jeg har nemlig været lidt uheldig med min nuværende telefon - også en Samsung Galaxy S3 som desværre har været røget på gulvet og landede lidt uheldigt. Det resulterede i en lidt smadret skærm. Jeg passer ellers rigtig godt på mine telefoner - men jeg har bare været temmelig uheldig her. Nu er den 2 år gammel godt og vel - og så synes jeg at jeg kunne trænge til en ny.

Sådan et cover skal være helt efter min stil og smag - og behov. Den skal beskytte min telefon - men jeg skal også kunne komme til telefonen og besvare opkald rimelig hurtigt. Jeg gider ikke at jeg skal pakke den ud af alt muligt før jeg kan besvare et opkald der så går tabt fordi det tager for lang tid.

I den forbindelse landede jeg faktisk på http://trendcover.dk/shop/frontpage.html hvor jeg søgte efter et cover til min nye kommende telefon. Her fandt jeg faktisk også et som jeg synes godt om. Eller rettere to ...


Det her er faktisk det første som jeg har forelsket mig i. Et flot elegant og enkelt cover der gør at jeg kan se fronten på telefonen hele tiden.
Du kan finde coveret lige her :
http://trendcover.dk/shop/samsung-galaxy-s6-2388p.html



Det her er bagsiden af coveret der tydeligt viser at man sagtens kan tage fotos m.m. samtidig med at coveret sidder på telefonen. Det er jo ret vigtigt.

Det skal altså lige med at der er gratis fragt på dette cover - som der er på rigtig mange af deres ting derinde.
Der ud over kan du handle vha. ViaBill også - så du kan fordele betalingen over nogle måneder.
Jeg vil også lige tilføje at de har rigtig gode anmeldelser på Trustpilot - det er da også værd at tage med i overvejelserne når man handler online.

Jeg skal i hvert fald lige have tjekket alle deres gode tilbud ud - dem er der nemlig rigtig mange af.

Skynd dig hvis du også lige står og mangler noget lækkert - gadgets - tilbehør eller lignende .. klik her :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar