lørdag den 1. november 2014

Vinder af BASIC CLEAN give away



Så er vinderen trukket af denne fantastiske giveaway fra Basic Clean v/Louise elsker rengøringsmidler.

Jeg har været super super heldig at Louise ville være med til sådan en god give away - og med denne fantastisk Toilet pakke kan du få ethvert toilet til at se fuldstændig ud som nyt igen - uanset hvor grimt det så end er blevet.


Se videoen her under :


Jeg har brugt Random.org og har fundet frem til at det er flg. der har vundet :


med kommentaren :

Kære anonym - du modtager en mail fra mig hvor jeg skal bruge dit navn og adresse så du kan modtage din pakke fra Basic Clean 

Stort tillykke (jeg er da bare lidt misundelig) - jeg ved hvor gode og effektive disse produkter fra Basic Clean er - se bare mit billede her fra mit blandings batteri i brusekabinen hvor jeg har brugt Louises Kalkfjerner. Døm selv :


Vil du også have fat i en kalkfjerner pakke så klik lige her :


Den ser sådan her ud:


Tak til alle jer der ville være med - og husk at holde øje for der kommer en fantastisk give away igen lige om snart ... hold øje d. 8. november 2014 hvor min blog har 2 års fødselsdag :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar