søndag den 4. maj 2014

Jeg deltager i en give away

Jeg har igen - efter meget lang pause -  valgt at deltage i en give away. Denne give away handler nemlig om noget af det der fylder min hverdag. Hækling og håndarbejde.
Jeg hækler så at sige hver eneste dag. Jeg har nemlig en julehjælp indsamling hvor jeg indsamler hjemmelavede/håndlavede kreative ting til julehjælp. Derfor er alt hvad jeg kan vinde og få fat i til en rigtig god pris - altid velkomment.

Hos Zoomsnoren kan man vinde både hæklehæfte og garn + nål - strikkehæfte og garn - så hvorfor skulle jeg dog ikke deltage?!

Der er endda sidegevinster på rigtig banko-manér :)

Du kan også deltage (med risiko for at mine chancer er mindre) ved at klikke på linket her:

http://zoomsnoren.blogspot.dk/2014/05/forars-give-away-med-sidegevinster.html

her er hvad man kan vinde :


Inden ret længe kan du deltage i en give away hos mig - den er lige på trapperne :)



3 kommentarer:

  1. Tusind tak for din omtale af min give-away!
    Af en eller anden grund har jeg helt overset, at du har skrevet et indlæg...

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Hej Anja
      Det var jo en af betingelserne for at deltage i din giveaway ;)
      Håber jeg er en af de heldige
      Kh June

      Slet