tirsdag den 13. maj 2014

**** GIVE AWAY ****


Jeg er da i gave humør nu. Sommeren er lige om hjørnet. Det hele springer ud. Fuglene fløjter og blomsterne står i fuldt flor.

Derfor skal vi også tænke på sommer-outfit og hvem kunne ikke bruge lidt nyt og lækkert lige på den konto???!!!

Jeg har denne skønne fantastiske sommerkjole i hvid str. onesize ( 34-38) - men jeg vil nu påstå at en str. 40 -42 også sagtens kan passe den. Den er super super lækker - fræk og forførende - og fantastisk elegant på én og samme gang.


Kjolen har elastik i taljen og bindesnore i udskæringen foran.

Denne lækre kjole er fra online-mode.dk og er du ikke en af de heldige der vinder den kan du altid selv gå ind og købe dig en super lækker en til en fantastisk god pris  - bare klik på linket her : 



Kunne du tænke dig at være med i kampen om denne lækre sag? ... ja det er altså kjolen jeg mener ;)

Så skal du lægge en kommentar her under og HUSK at du selv skal tjekke om du har vundet.

Den heldige vinder vil blive udtrukket d. 31. maj 2014 og blive offentliggjort både her på bloggen men ligeledes på min facebook side Spuur Spot.



Good luck to all of you out there

Husk at du gerne må dele denne give away så vi kan få mange deltagere.

OBS!!! Hvis der er under 10 deltagere vil der blive lavet en ny dato for trækning.

23 kommentarer:

  1. wow en super forkælelses præmie for vores skyld og deltager med hjertens glæde <3 hvor ville det være så fedt at vinde <3 ønsker alle en god aften <3 <3
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  2. Whauuuuuu sikken en super lækker præmie den kunne jeg godt tænke mig at vinde ! :-D

    SvarSlet
  3. Den er da bare super fin når man får lidt farve ��

    SvarSlet
  4. Virkelig lækker - Kombinationen mellem den rene hvide romantik, dens runde elegance, og dens forførende frækhed er unik. Kjolen der gerne må være et bidrag til at gøre min sommer smukkere. :)
    tina@mipex.com

    SvarSlet
  5. Hold da op en smuk sommersag:-)
    Jeg ville da være et skarn hvis ikke jeg ønskede mig sådan en.
    waaaauw siger jeg bare !!

    SvarSlet
  6. Nøj hvor er den fin... helt perfekt til den sommer, der gerne snart må komme.
    X'er fingre og håber :-D

    SvarSlet
  7. ihh hvor er den lækker :D og jeg ville elske at hoppe i den og bare se lækker ud ;)

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er den fin. Dejlig luftig og perfekt til sommer. -Perfekt til Regatta :-)

      Slet
  9. Den er super lækker! :) Jeg deltager med krydsede fingre :)
    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Smuk lækker kjole. :-) Den ville jeg være rigtig glad for at vinde - så selvfølgelig deltager jeg da lige i denne giveaway.

    Myriam H

    SvarSlet
  11. Ej hvor er den lækker! Deltager gerne :)

    Mette N

    SvarSlet
  12. Meget lækker :)

    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet
  13. Uh, den er fiiiin! :)
    Kalder lige på alle veninderne. <3

    SvarSlet
  14. Er helt klart med!! :D Den er så fin :)

    Louise Janner // louisejanner@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Følger og ❤er på BL - vil elske at gøre for-sommeren usikker med sådan en fin kjole ;) fed giveaway
    x
    Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  16. uhh den er rigtig fin her til sommer ;.)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  17. Uhh den er godt nok lækker. Fed give away....
    Deltager gerne
    Lykke.h.jensen@Hotmail.com

    SvarSlet
  18. Lækker kjole!

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Så fin. Super lækker til en skøn sommerdag :)

    SvarSlet