torsdag den 6. marts 2014

Nyt lækkert garn



Så må mit indlæg efterhånden have lidt kreativ islæt igen - efter et stykke tid hvor der har været lidt stilstand på det område.

Der er dukket så meget lækkert nyt garn op og man kan jo slet ikke få nok af alt det lækre og alle de skønne farver.

Som det sidste nye er der kommet nogle flex-garner som er en blanding der er bundet op af flere forskellige slags garn. Disse nøgler giver en helt unik og fantastisk lækker mønster tilgang til dit projekt og det er både når du strikker og når du hækler.

På hvert garn nøgle er der et "dulle" af en fake fur pels kvast som du kan pynte din hue med hvis det er sådan en du laver. Det kan jo næsten ikke være nemmere vel?



Vil du lave dig sådan en Fancy Hat som de kaldes - så bare klik lige her på linket og kom direkte til garnet 


Jeg er vild med de farver der findes i disse garner og kan slet ikke vente med at få bestilt nogen til mig selv.

Der er også dette her som er helt fantastisk flot i mere dæmpede farver.

For at se dette garn i de lækre farver skal du bare klikke lige her på dette link :





Hvis du har lavet noget af dette vil jeg da rigtig gerne se billeder af det. Dem kan du sende mig i en mail på jusp@hotmail.dk og så vil jeg dele billederne både her på bloggen og på min Facebook side - som du da også lige kan tjekke ud hvis du klikker på dette link :



FODNOTE !!!!!!

HUSK AT JEG HAR EN JULEHJÆLP INDSAMLING SOM HAR KØRT SIDEN JANUAR 2013. 
JEG FORTSÆTTER I 2014 OG HAR DERFOR BRUG FOR DIN HJÆLP. 
Sidder du og hækler, strikker, syr, maler, laver smykker eller andet kreativt håndværk og har mulighed og lyst til at donere en enkelt eller måske flere ting til min julehjælp - så hjælper du mig med at hjælpe andre. Du kan komme direkte til min julehjælp gruppe og læse meget mere om hvordan det foregår ved at klikke lige HER

Tak fordi du læste med så langt - og du må meget gerne dele min side så jeg kan få endnu flere med til at hjælpe mig med at hjælpe andre med at få en lidt sjovere jul i år 2014. Mange familier er desværre forhindret økonomisk i at holde en anstændig jul og ikke mindst give julegaver. I 2013 hjalp jeg og mine børn rigtig mange familier med julegaver og det var en sand fornøjelse. Dette kan kun lade sig gøre med din/jeres hjælp. Jeg har været meget afhængig af at så mange skønne kvinder rundt omkring i hele landet har været behjælpelige med fantastiske gaver og redskaber så vi kunne lave en masse dejlige gaver. 
Vil du hjælpe mig i år???? Går du i strikke- eller hækleklub? måske kender du en dame eller mand der laver noget lækkert fritidshåndværk? Vi har interesse i alt - især når det handler om kreativitet. Julen må gerne komme lidt tilbage til de tider hvor vi selv fremstillede julegaverne med hjertet i stedet for den kæmpe industri den er blevet til.
Hvad synes du???

Varme kærlige hilsner

June

Ingen kommentarer:

Send en kommentar