fredag den 10. januar 2014

Seneste kreation



En helt unik hue hæklet på en aften 

Et helt unikt nøgle garn med påhæftet kvast til at lave hue i er jo sjovt og spændende. En pakke med 3 nøgler kan derfor blive til 3 helt fantastisk unikke huer og helt med på trenden.



De lover kulde og sne den kommende tid - så måske er det nu du skal i gang med huerne og halstørklæderne. Der er mange muligheder men det må da gerne være lidt festligt alligevel.

Denne hue er hæklet på nål 6 mm og er faktisk lavet ud fra min "boshi" opskrift som du kan finde lige HER og den er lavet efter samme opskrift. Jeg har dog hæklet med dobbelt tråd (der er rigeligt på nøglet) og den er derfor blevet mere chunky og løs men det gør den kun endnu mere charmerende. 

Så - ja der er lige til et par huer mere ... 
Der findes flere farvekombinationer i garnet så du kan få mange forskellige udtryk. 


 

Jeg elsker simpelthen bare at hækle og gør det næsten dagligt. Jeg hækler til fordel for min egen julehjælp indsamling som foregår på Facebook - og er du interesseret i at høre hvad det handler om så er du meget velkommen til at komme ind i gruppen.

Klik på billedet herunder :


Alle er meget velkomne i gruppen og du må meget gerne fortælle om den på din egen blog ved at bruge mit billede herover og linke. Det vil da gøre mig glad. 
Indsamlingen og uddelingen gik fra 1. januar 2013 og til uddelingen 15. december 2013. Min indsamling havde stor succes og der kommer et indlæg med diverse billeder fra eventen i et andet indlæg.

Tak fordi du kiggede med <3



2 kommentarer:

  1. hej june hvad kan jeg bruge til vinde mit garn op på jeg har lige købt til de nye huer

    vh.inge

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inge

      inden jeg fik min garnvinde (hjemmelavet) brugte jeg to stole - det gjorde jeg faktisk også her da garnet var større end min garnvinde. Jeg vikler det bare op som et stort nøgle i hånden. Håber det var svar nok ellers skriver du bare igen :)
      kh June

      Slet