tirsdag den 19. november 2013

Jeg er blevet afhængig !!!


Måske nogle af jer husker dette billede ???

JEG VAR DEN HELDIGE VINDER !!!!!!

Det var fuldstændig fantastisk og jeg fik den faktisk allerede 4 dage efter jeg blev udnævnt som vinder så det var temmelig hurtig ekspedition fra firmaet Kaffekapslen.

Jeg deltog i konkurrencen hos www.blogaboutmia.com og havde da nok ikke drømt om at jeg skulle være så heldig - men det var jeg !!!

Kassen kom med fragtmanden og jeg var ikke mange minutter om at få pakket ud. Den skulle jo prøves af.


Beklager de lidt ringe billeder (støv på linsen tror jeg). Men her er vidunderet. Ikke nok med det - så fulgte der 3 pakker Tassimo smagsvarianter OG en pakke småkager med i kassen.




Tror nok sønnike var mest glad for at der var kakao kapsler med men jeg har nu smagt alle 3 varianter og de smager skønt. Jeg er mest forfalden til Carte Noire kaffen og kakaoen - men skal helt klart have prøvet mange af de andre af også. 
www.kaffekapslen.dk har et helt fantastisk udvalg og jeg har handlet der et par gange så kender servicen som jeg slet ikke kan klage over.

I får lige et foto af min allerførste kop (af mange efterfølgende) 


Ovenstående er Nestlé kakao drik og hold da helt k... hvor smager den bare skønt.

Jeg vil endnu en gang sige tak til Mia for en fantastisk blog og skøn konkurrence og jeg vil helt sikkert få glæde af denne skønne maskine - tro mig - jeg har tømt de 2 æsker allerede (!)

Så jo .. man kan godt kalde mig afhængig nu .. af lækre kaffesmage og også lige en kakao ... det næste jeg skal have er chai te latte .. det er noget jeg kan lide også :)

OBS!!! Dette indlæg er IKKE sponsoreret.

Tak for kaffe siger jeg bare !!!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar