søndag den 10. november 2013

1 års fødselsdags-give-away-vinder-fundet - var det dig?






Tillykke Tillykke Tillykke 

Hjertelig tillykke med mit 1. år på bloggen og Hjertelig tillykke til den heldige vinder.

Her vil jeg gerne takke jer alle sammen for at have deltaget i min lille fødselsdag og give away og jeg vil elske at smide små sjove indlæg og finurlige ting og sager på bloggen det næste år igen. Det har været en kæmpe fornøjelse at lave blog og jeg elsker det.

Der var 24 deltagende og jeg har via findenvinder.dk fundet frem til hende HER som har vundet :



Tilfældig tal udtrækning af Find En Vinder

Hjertelig tillykke til dig kære Helena og jeg sender dig en mail så jeg kan få din adresse og sende dig tingene :)

Tusind tak alle sammen for at kigge med her på min blog <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar