fredag den 4. oktober 2013

HURRRAAAAA MIN HUND VANDT !!!!!!!


Se lige her en smuksak !!!!



Vi er så heldige .. og vi er så glade alle sammen i familien i dag !!!!!

Min elskede skønne dejlige vidunderlige og ikke mindst gudesmukke prinsesse Zita vandt en plads i Best Friend kalenderkonkurrence på Facebook og hun er nu med i den nye hundekalender for 2014.

Sådan så jeg ud i dag da jeg fik mailen om at Zita var godkendt til kalenderen.

Det er min skønne datter Michelle Spuur med bloggen Hende der Frk. Spuur  
der har taget det skønne billede for en måned siden og det røg lige ind på 1. pladsen på afstemningen 


Er der noget at sige til at man er stolt måske ????!!!!! Jeg vil derfor her igennem også sige tak til alle de dejlige stemmer Zita fik på facebook - og jeg synes at hun har fortjent pladsen. Jeg kan simpelthen ikke få armene ned. Det er så stort. Og hun aner ikke selv hvorfor mor er så glad på hendes vegne - men ét er helt sikkert - hun skal have et KÆMPE slagterkødben (dem elsker hun) og så er det spændende hvad der er i gevinsten som hun jo også får. 
Synes I ikke bare hun er skøn ?

Lidt info om Zita :
Hun er en schæferblanding og hun er 3 år. Jeg købte hende "brugt" da hun var 9 mdr. gammel for 1000 kr. Hun er meget ked af det når hun er alene hjemme - men hun har aldrig ødelagt noget. Hun er så kærlig - så god - så rar - så omsorgsfuld over for mine 2 katte og hun hilser alle hjertelig velkommen uanset hvem de er. 

Tag at gå ind på facebook siden og se alle de andre fantastisk skønne hunde- og kattebilleder der har deltaget i konkurrencen, og se alle vinderbillederne ved at klikke på dette link : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151862347743405.1073741831.78840108404&type=1

Jeg bliver helt glad af alle de skønne billeder :) men er jo allermest stolt af at min datter Michelle kunne præstere at tage så smukt et billede og vi så kunne vinde med det :)

JEG ER SÅ GLAD !!!




4 kommentarer:

  1. Hun ser lige nøjagtig ud til, at være som du beskriver hende .. Dejlig hund og skønt billede :)
    Kh http://strikketbamse.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Alice for de søde ord :) <3

      Slet
  2. stort tillykke :-) og et dejligt billede ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helle <3 ja jeg har jo snart spammet hele Facebook med hendes vinderbillede :)

      Slet