onsdag den 17. juli 2013

Det er jo helt vildt


Så mange "synes godt om" ér har jeg fået på min Facebook side allerede. Siden min facebook challenge i aftes er det lige eksploderet og det er jo fantastisk.

Jeg fik den idé meget spontant at spørge til hvad folk sad og syslede med i det moment jeg skrev opslaget og bad ligeledes om at folk lagde et billede ind af det de lavede. På 2 timer skulle folk "deltage" i min lille leg og det blev til 19 fantastiske billeder hvoraf nogle enkelte brugte garn fra "det rigtige sted" :) 


Jeg sætter en ny challenge i gang senere i dag. Jeg troede jo at jeg havde mere tid da jeg lovede en ny ved de 300 likes - men dejligt at min hjerne bliver sat på en ny udfordring så hurtigt - så går jeg da ikke helt i stå - vel?! :)

Husk at holde øje ... <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar