mandag den 27. maj 2013

Jeg er da lidt spændt nu.....

Ja det er lidt siden jeg har lavet sådan et konkret indlæg her på bloggen. Jeg har mange ting i gang (synes jeg da selv) og har nogle udfordringer jeg lige skal have styr på også. Sådan er det jo en gang i mellem her i livet, ikke?!

Jeg har f. eks. ikke nogen bil mere. Den er død. Borte. Gone with the wind. Suk. Støn. Piv. Klynk.

Det er ikke nemt at bo på landet uden bil. Men det er da stadig smukt herude på landet - synes du ikke?





Herover ser du mit magnoliatræ som lige har været i fuldt flor. Det er simpelthen det jeg venter på hvert eneste år. Det er så smukt at det kan tage pusten fra enhver tror jeg. Under disse skønne fotos af mit yndlingstræ er to af mine dyr. Pusling som er en finde-kat. Hun var kun 6-7 uger gammel da hun kom rendende over togskinnerne hvor vi tidligere boede. Hun var da helt kul sort .. alt det hvide i hendes pels var befængt med lopper og loppeekskrementer. Jeg tog hende til mig og fik hende vasket. Nu er hun 5 år gammel og hele husets prinsesse-mis. Og hun ved det :D
Min hund Zita fylder 3 år d. 3. juli. Hun er også en "brugt" hund som jeg købte for 1000 kr da hun var 9 måneder gammel. Hun har nogle psykiske mén fra sit forrige sted men hun er den mest kærlige og omsorgsfulde vidunderskønne dejlige hund der findes. Hun er så trofast og hun kunne aldrig drømme om at gøre nogen eller noget som helst fortræd. Dog vil jeg aldrig vide mig sikker hvis nogen skulle finde på at komme forbi om natten - så lad være med det derude. Ikke friste skæbnen. Hun passer på alle misserne i hele huset. Kunne ikke forestille sig at gå i seng om aftenen hvis ikke alle misserne er inden døre. Hun holder øje. Får samlet "tropperne" så der er styr på det hele og hun kan slappe af. 
Jeg har det faktisk rigtig godt herude på landet. Og alligevel er det centralt nok til at man ikke skal beklage sig. 50 meter fra mit hus kører bussen hver eneste time hver dag i ugen. Så hvad piver jeg over ????? Jo .. jeg piver over de BILLET PRISER ?????????? 24 KRONER !!! for at køre 2 km !!!!! Det er svineri. Tror sgu jeg bliver nødt til at få fat i en scooter et sted. Det er tyveri ... mildt sagt. Jeg har 2 km til en Brugs .. jeg har stor hund og 4 katte så der skal jo handles 12 kg Pedigree Pal, kattegrus og kattemad (også dåser) så det vejer altså godt til hvis man skal slæbe i bussen. Og så skal man også betale KASSEN for at køre med 2 km !!!! Ajjjjjjj det er for meget. Ja jeg ved godt .. det der med Rejsekortet. Det er også under opsejling. Jeg må jo have sådan et. 

Nåh - men det jeg ville frem til var egentlig at jeg faktisk kun mangler 2 faste læsere !!!! KUN 2 FASTE LÆSERE !!!!

Så kan den fantastiske give away fra www.kobra.dk sættes i gang. Har du husket at deltage? 

Ellers kan du måske lige nå det .. bare klik HER 


Det var lige det jeg havde på hjerte .. og jo forresten .. husk at kigge forbi garnsiden hvor der altid er TIRSDAGS TILBUD og garn ned til under 2 kr pr nøgle. Husk at kigge på alle tilbud, nedsatte varer, ny ankomne varer og populære varer.

Bare klik lige her : www.spuurspot.yarnshopping.com 

Hold også øje med facebook siden og klik gerne med en "like" og følg med derinde også :)  

Tutteluuuuu <3

2 kommentarer:

  1. Hold op et flot magnolia træ du har.....er mit ynglingstræ......de er så smukke når de står i fuld flor......og så kan man få dem til at blomstre 2 gange på et år <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina

      ja jeg elsker bare det træ :) det med at blomstre to gange på et år har jeg ikke oplevet desværre. Synes nemlig også at bladene falder så hurtigt af og det hele er overstået i løbet af ingen tid. Hvordan "får" man dem til at blomstre to gange på et år???? Det kunne jeg da godt tænke mig:)

      Slet