onsdag den 15. maj 2013

Flere og flere blogs holder give aways - men jeg deltager kun i dem der kan være og/eller er relevante for mig. Jeg har ikke længere små børn eller baby så derfor er nogle give aways ikke henvendt til mig. Så der lader jeg pladsen stå åben til en anden hvor det er mere relevant.

Jeg har imidlertid fundet en fantastisk give away hos Maja der laver de der skønne hæklebøger "Hæklede dyr" - "Flere hæklede dyr"  m.fl. og nu ikke mindst "Hæklet Frugt og Grønt".

Den vil jeg da rigtig gerne vinde og har da også sat alle sejl ind på det. Jeg har ikke hæklet ret meget af den slags endnu og det ville jo så være super fantastisk at vinde sådan en skøn og lækker dejlig bog til hjælp og inspiration. Især når jeg dagligt sidder og hækler og laver ting til julehjælp som jeg samler ind til.

Hvis du også sidder og nørkler (!) - hvad enten du hækler, syr, strikker, maler, laver smykker, limer og klistrer eller hvad du gør - så kan en enkelt ting betyde alverden i min indsamling og jeg appellerer naturligvis til at du måske har noget du vil donere og måske også nogen du kender kunne tænke sig at være med til at hjælpe??

Så kan du se mere ved at klikke oppe i fanen her på bloggen "Julehjælp - en fremstrakt hånd i 2013".

Men se lige her en lækker give away jeg har deltaget i - så kryds fingre for at det er mig der vinder den. Det gør jeg nemlig :)

http://haandarbejdsom.blogspot.dk/2013/05/hklet-frugt-og-grnt-give-away.html?showComment=1368656700520



Ingen kommentarer:

Send en kommentar