lørdag den 27. april 2013

YAIIIIIIIIIIII........









HURRRAAAAA... SÅ NÅEDE JEG DET OGSÅ :)

Jeg er så glad :) jeg nåede nu de berømte 10.000 sidevisninger .. halleluja hvor skønt :) Jeg havde aldrig drømt om at jeg skulle blive SÅ glad for min blog, men det er jeg faktisk gået hen og blevet.

TUSIND TUSIND TUSIND tak til alle jer derude der har klikket jer vej ind til mig :) Jeg håber at I har hygget jer lidt med at kigge på mine indlæg og måske er blevet lidt inspireret undervejs i forløbet. Jeg satser på at skrive om lidt af hvert - men hæklingen er jo min lidenskab og vil jo nok også være det der dominerer min blog primært. 



 Jeg vil dog stadig gerne slå et slag for min julehjælp-indsamling som også har stor betydning for mig og jeg er stolt af at så mange allerede har klikket sig vej ind til min facebook side og har tilkendegivet at de gerne vil være med i donationen af en eller flere gaver eller andet kreativt til fremstilling af gaver. Og ikke mindst - så vil jeg også takke for alle de gaver jeg allerede HAR modtaget fra jer derude. Skønne vidunderlige ting som er hjemmelavet/håndlavet og skal bruges til vidunderskønne julegaver til julen 2013.

Er du blevet nysgerrig så kan du se mere ved at klikke på fanen øverst på siden hvor der står julehjælp - en fremstrakt hånd i 2013.

Jeg har ligeledet lavet en facebook side der er koblet sammen med bloggen her - og i den forbindelse kan du deltage i min give away som du finder lige her  .




TUSIND TUSIND MILLIONER MILLIARDER MANGE TAK til ALLE der har været forbi her - og på forhånd tak til alle jer derude der kommer igen eller kommer for første gang og snuser til min blog.

Jeg håber at jeg inden så længe kan starte med små video hilsner eller hæklevideoer - nu skal jeg lige beslutte mig for hvad det skal være - måske har du en kommentar til det ???

Jeg elsker kommentarer så du må da rigtig gerne lægge en lille hilsen med ris, ros, besked, ønske eller andet der lige falder dig ind :)

Jaaaa jeg er så gla´i dag :D :D :D

Mon ikke der er en lille 10000 sidevisningers-give away lige om hjørnet ?????

1 kommentar:

  1. STOOOOORT TILLYKKE MED DE 10.000 SIDEVISNINGER MOR !!!!! Hvor er det bare fedt for dig :) <3

    SvarSlet