torsdag den 11. april 2013

SIDSTE CHANCE - Konkurrence hos KRANZ & ZIEGLER


************ OBS OBS - KONKURRENCEN ER SLUT **********************



SKYND DIG - SKYND DIG - SKYND DIG - SKYND DIG 


Jeg har lige deltaget i Kranz & Zieglers konkurrence og ønsker da naturligvis at vinde. Jeg har valgt et par af de guldbelagte 3-i-1 margueritsmykke som ses på banneren herover. 

Hvis du vil deltage skal du skynde dig - det er lige ved at være sidste udkald. Vinderen får besked 12. april 2013.

Ja indrømmet - jeg er vild med Kranz & Zieglers smykker og deres fornemme måde at sammensætte super fede reklamer med "vores" alle sammens Medina :)

(Dette indlæg er ikke sponsoreret men udelukkende sat på fordi jeg elsker deres smykker)


God fornøjelse og held og lykke (selvom jeg selvfølgelig ønsker selv at vinde) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar