onsdag den 27. marts 2013

Rigtig god påske


Kære alle læsere

Jeg vil hermed ønske Jer alle en vidunderskøn påske  og håbe at vi får et vejr der indikerer at vi er i forår.

Jeg vil stadig lige slå et slag for min hjemmeside


hvor du finder alverdens lækre garn til priser man kun tør drømme om. Leveringen er ekstrem hurtig og man kan kun undres over at man ikke bestilte noget mere i første omgang :)

Har du nogle ting du har strikket eller hæklet og som du gerne vil have jeg lægger på bloggen - så send billeder til mig i en mail og jeg vil lægge dem ud her på bloggen. 

Min mail er jusp@hotmail.dk - husk at skrive spuurspot i emnefeltet.

Endnu en gang rigtig dejlig påske og husk nu : Hyg dig med familien og nyd samvær og tryghed. Det koster ikke noget.

Husk at holde øje med bloggen - for der er en ny give away på vej <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar