søndag den 10. marts 2013

Nyeste hæklerier



Jeg fik to opskrifter forærende og har udfordret mig selv i dag. Jeg er dog ganske godt tilfreds taget i betragtning at det er første gang jeg bevæger mig ud i universet at hækle dyr. Det er så absolut ikke sidste gang jeg gør det - jeg har jo en julehjælp jeg skal have lavet en masse lækkert til. 
Hvis du er interesseret i at være med i min julehjælp - så klik på et af billederne - så kommer du automatisk til min fane med dette indlæg.

Hvad synes du om mine "bedrifter" i dag ??? jeg elsker en kommentar til mine ting <3

2 kommentarer:

  1. woooow ... de er sq flotte mor!!!! :-) specielt blæksprutten .. hvor er den bare cute altså :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak min musling <3 <3 <3 De var nu ikke svære at lave - så der kommer nok flere i andre farver også :)

      Slet