tirsdag den 12. marts 2013

Mit første "møde" med Ice Yarns





Her ser I min første levering fra Ice Yarns. Jeg er oven ud tilfreds. Jeg lavede kun en minimum bestilling for lige at prøve firmaet af og se om de nu også var så hurtige som de skrev. Og om det dog ikke var rigtigt. Natten mellem fredag og lørdag (8. og 9. marts) lagde jeg min bestilling og allerede i går mandag lå tingene i min postkasse. Det er jo imponerende hurtigt.
Det smittede jo af på min datter at jeg havde lagt en bestilling - nok især på grund af de smarte hæklenåle der hedder Night (mon de er selvlysende i mørke??) så der blev lagt endnu en bestilling lørdag aften på garn til både hende og mig - samt et par hæklenåle yderligere. 
Michelle har nu fået pakken og har lagt en video ind af indholdet som du kan se her
Så jeg glæder mig jo rigtig meget til at komme ud og hente mit garn i aften ....weeeeee

Skulle du få lyst til at kigge nærmere på de fedeste garner og ikke mindst de fedeste priser - så kig gerne ind her :



Ingen kommentarer:

Send en kommentar