onsdag den 20. marts 2013

Jeg er glad .....


Denne skønne kvinde Clare er et vidunder inden i hæklingens verden. Clare er australier og laver videoer på Youtube hvor hun instruerer og laver mønstre man kan følge HELT GRATIS.
Clare har været min mentor her i min anden fase af hæklingens verden. Jeg har hæklet for nok 100 år siden (med modifikationer) men fik pludselig lysten igen. Jeg søgte (naturligvis) Youtube og Clare var den første der dukkede op. Forståeligt nok - da hun jo har viewers over hele verden. Folk lovpriser hendes videoer og det samme gør jeg.
Jeg har nu fået lov til at oversætte hendes mønstre og lægge dem her på min blog mod at jeg naturligvis linker til hendes blog og hendes videoer i samme moment - og husker at fortælle at mønstrene er hendes. 

Hendes facebook side kan du komme ind og se her 
husk at klikke "synes godt om".

Du finder hendes blog her : http://claresaddictedtoyarn.blogspot.com/

Jeg er stolt af at få lov til at oversætte og vil gøre det i takt med at jeg har overskud og tid - men i mellemtiden så kig jer omkring på hendes sider og videoer - men pas på - du bliver afhængig :)

***********************************************************************
I will translate this post so that Clare has the possibility to read what I wrote in danish :

This lovely woman Clare is a wonder in the world of crocheting. Clare lives in Australia and makes crochet patterns and videos on YouTube where she leads you through the patterns in a way that everyone all over the world can understand and follow without any problems.
Clare has been my mentor since my new beginning in crocheting again after many years without a crochet hook in my hand. 
When I first searched Youtube for help Clares video was the first to pop up and lucky me :) 
People all over the world praise her videos and share their own work which they have made with her patterns.

Now I have been given the permission to translate some of her patterns in to danish and I am looking forward to share them with you all.

Please be aware that the patterns are Clares and you can se them on her blog and her facebook page and of course on Youtube where she has her own channel.

Use the links here below to se and follow her - and 

THANK YOU SO MUCH FOR BEING IN MY LIFE CLARE <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar