tirsdag den 5. marts 2013

Forår på vej ...


Der er forår i luften !!!!

Lad endelig foråret komme så lyset og humøret kan sprede sig med lynets hast. Vi ved alle sammen at foråret har en indvirkning på vores humør og det kan nok være at den statistik viser sig at være rigtig. 
Mit humør er i hvert fald blevet noget bedre de sidste dage efter at solen er brudt frem og alle de små vintergækker og erantis dækker store områder af mine haver. Ja "mine haver" er rigtigt nok for jeg har faktisk to. Den ene er en slags plantage som ses på billedet her over - og den anden er udelukkende græsplæne i samme størrelse (ialt nok omkring 1000 m2) omringet af høje træer så hele haven er lukket hver sommer.

Der er rigeligt at se til med slåning af græs og klipning af grene og hæk men jeg ELSKER bare mit "lille" sted her :) 




Kan man andet end at blive i godt humør da?????

Det her er jo en af de glæder der absolut er GRATIS og kan nydes uden forbehold - så NYD DET - ELSK DET OG BRUG DET.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar