torsdag den 31. januar 2013

Skal vi hilse på hinanden???

Ved et besøg hos en af mine søde veninde-bloggere som ligeledes er en af mine dejlige hjælpsomme sponsorer til julehjælps indsamlingen,  finder jeg at hun har lavet en super pragtfuld idé.

Da vi er mange der skal på håndarbejdsmesse i den kommende weekend - har hun foreslået at vi printer et badge som hun har lagt ud - og skriver på det og sætter på tøjet - så vi kan "mødes" derude i virkeligheden. 

Det er da en pragtfuld idé som både jeg og min datter vil gøre brug af når vi søndag skal afsted.

Jeg har her linket til hendes side hvor jeg synes I alle skal gå ind og printe den ud og bære den når vi så mødes til Håndarbejdsmessen. Nøjjjssss hvor jeg glæder mig. Havde slet ikke turdet håbe på at vi fik lov at deltage i denne event. Det bliver såååå spændende for det er første gang for min datters og mit vedkommende.

Skynd jer ind - og del gerne idéen videre. Den er jo super god :)

http://hvaderlivetudengarn.blogspot.dk/2013/01/skal-vi-sige-hej.html?showComment=1359684601048#c1877441467747910896

Dette billede illustrerer hvordan Irene bruger denne badge - skynd jer ind og få printet den ud 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar