lørdag den 12. januar 2013

Julehjælp - en fremstrakt hånd i 2013



HJÆLP <3


Kære alle sammen derude 

Jeg håber I vil tage jer et øjeblik til at læse denne besked <3

Jeg har i dag oprettet en gruppe på Facebook og en fane her på min blog der omhandler den ny aktuelle julegave indsamling der er sat i værk.

Gå gerne ind og læs om den her på bloggen - og også gerne på Facebook hvor du kan melde dig ind i gruppen også. 

Del gerne opslaget så meget som muligt - både her og der så vi kan få det ud til så mange som muligt.

På forhånd tak for hjælpen :) Det vil gøre rigtig mange mennesker glade sidst på året <3

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot af dig! :) Fed blog du har. Håber du vil kigge forbi min blog. http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tusind tak Amalie - det varmer at få sådan en kommentar :) jeg håber virkelig også at det kan komme i gang - og jeg har allerede fået den første donation på facebook ... så er helt i weeee-hjørnet :)

    Kigger da ind til dig også selvfølgelig :) husk også at deltage i mine giveaways - og ligeledes på giveaway hos www.mspuur.blogspot.dk som er min datters blog :)

    SvarSlet