fredag den 11. januar 2013

GiVe AwAy FrA KRANZ & ZIEGLER




er min GIVEAWAY skudt i gang i dag 11.1.2013

Armbåndene er sponseret af firmaet Kranz & Ziegler som skriver flg. på deres facebook side :

 Guldsmedefaget er et af verdens ældste håndværk. Vi tager udgangspunkt i de gamle håndværksmæssige traditioner og krydrer dem med individualitet og fantasi.

Smykker skaber folk - akkurat som tøj. Lad dig derfor forføre af vores lækre designs til både mænd og kvinder med sans for både de hippeste, nye trends og de ægte materialers værdi og skønhed.


Betingelse for at deltage er flg.: 

1) Skriv en kommentar her på siden
2) Meld dig som fast læser af bloggen
    Husk at skrive din mailadresse så jeg kan få kontakt til dig efterfølgende
3) "Like" Kranz & Zieglers side her 
4) Lav et link til min give-away på din blog eller facebook side.

Der trækkes lod blandt alle deltagende kommentarer via Random.org og der vil blive trukket
 2 vindere
D. 31.JANUAR 2013 


22 kommentarer:

  1. Super cool armbånd...!!! Lige noget for en rock-chick, he he..Et kæmpe lod herfra!! Der ryger fluks en deler af sted via FB..;O)

    Kh Betina - petulaclark74@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er med ;-) Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Jeg er også med :-) har liket - er fast læser & laver et indlæg på min blog og reklamerer lidt for din fede give-away :D

    SvarSlet
  4. Jeg er med:-) Delt på FB.

    trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  5. Håber, jeg bliver den heldige er fast læser, har liked

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jytte
      dejligt at du vil være med - husk at tilmelde dig som fast læser for at være med i konkurrencen :)
      kh June

      Slet
  6. Jeg deltager gerne(:
    Jeg har linket i min side af min blog til din give away(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et sødt armbånd(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/01/give-away-nr-24.html

    SvarSlet
  7. Så er det gjort! Jeg har delt linket på twitter og facebook :-D
    Hilsen Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  8. Super fedt og flot armbånd <3
    Følger allerede på Fb og har selvfølgelig delt din give away på Fb.

    Krydser fingre og håber på at være heldig :-)

    SvarSlet
  9. Ups...glemte jo min mail adresse

    succes@mail-mig.dk

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne deltage(:
    Der er linket til din give away fra min blogs sidebar.

    elisa.with.nielsen@gmail.com

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Deltaget naturligvis :) Er fast læser og har delt på FB så andre også kan få øjnene op for din inspirerende blog <3 :)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  12. Jeg er med i konkurrencen og har delt på FB :) (Synes at jeg har lagt en kommentar tidligere, men det har jeg åbenbart ikke)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Marlene > du har lagt en kommentar tidligere - men på et andet opslag der inviterer til min giveaway - "anledning til giveaway" hvor jeg fortæller at den kommer. Flere troede vist at det var den aktuelle - selvom jeg havde skrevet at det ikke var.
      Tak fordi du deltager <3 - det skal blive så hyggeligt d. 31. januar .. jeg er vildt spændt :)
      kram

      Slet
  13. Jeg er fast læser, har liket og delt.

    SvarSlet
  14. Lækker give away..
    Jeg er en novice ud i disse blogs, men jeg skal nok komme efter det. Nu er du kommet med i mine cirkler via google+ og jeg følger dig her og på facebook..
    Jeg glæder mig til at følge med herinde.
    Rigtig god søndag, og der er delt over hele linjen.
    Birdie// Birthe R. Nygaard

    SvarSlet
  15. så fik jeg vidst gjort det hele (:

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    Kig forbi min giveaway og del gerne din egen giveaway i facebook gruppen
    danske giveaways her



    SvarSlet
  16. wow en fed præmie

    Kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  17. Sikke et fint armbånd. Deltager gerne :)

    Kathrinern@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Lækkert lækkert lækkert :)
    Laver fluks et indlæg med link til denne dejlige giveaway

    Hilsen Mathilde

    SvarSlet
  19. Ihhh de er smukt!
    Jeg har liket og følger.

    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  20. VINDERNE ER FUNDET OG DER ER LAVET NYT INDLÆG DER VISER HVEM DER HAR VUNDET DE LÆKRE ARMBÅND FRA KRANZ & ZIEGLER <3

    SvarSlet