onsdag den 16. januar 2013

En lang tur væk hjemmefra ...

Efter et besøg på Roskilde hospital i dag måtte turen benyttes til noget en anelse mere positivt - nemlig en lille shoppetur gennem Roskilde by. Elsker den by - altid fuld af liv og mange dejlige forretninger - især Søstrene Grene :) Det er altid højdepunktet når jeg skal på hospitalet, den efterfølgende tur til Grenes :)

Gennem byen (vi går altid den samme tur) møder vi små bitte smukke gader ikke bredere end lige en enkelt bil kan køre gennem uden at ridse folks vinduer :)

Vi smutter lige omkring genbrugsbutikken og kigger - det SKAL vi bare nå :) 
Lineal 10 kr, 3 stk stof á 2 kr, 3 store træknapper 10 kr, 8 trækugle knapper 8 kr

gratis i butikken

læder stykker i ægte bøffellæder samlet pris 20 kr



Ved siden af ligger en fin gardinforretning der i dag havde udsalgsvarer på gaden til kun 25 kroner. Selvfølgelig måtte vi jo lige "snuse".  
25 kroner for 6 meter stof 

Til sidst en tur i Søstrenes butik for de har jo som altid nogle fantastiske tilbud vi bare ikke kan leve uden (min datter og jeg).
Uanset hvordan man vender og drejer det - så har de ALTID noget man bare ikke kan undvære (synes jeg og min datter altså). Så det må være rigtigt - hvad synes du?



En god samling til det kreative hjørne. Filt dutter, 6 nøgler acrylgarn til hækling, styropor kugler, DIY filt sutsko, Stempelpude og stempel med "Til" og "Fra", og et ark guld klistermærker med numrene 1, 2, 3, og "vinder". De skal nok bruges til mine giveaway-vindere. 






Lækkert nærfoto af garnet - se de dejligt stærke farver. Dem kan man da kun blive glad af at kigge på. Det var jo næsten et helt eldorado.




Så alt i alt - en rigtig god shoppe dag i Roskilde :) 

Har lige hørt at Rihanna kommer til Roskilde Festival :) De kan noget deroppe i Roskilde :) RESPEKT <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar