torsdag den 31. januar 2013

At trække stikket ud.....


Den der med at trække stikket ud - den virker da meget godt. Måske lidt for godt vil nogen måske mene.

Jeg valgte at trække stikket ud i weekenden for at hellige mig at sidde og nørkle med lidt håndarbejde. 

I forbindelse med mit nyeste projekt - at samle hjemmelavede kreative ting ind til julehjælp 2013 har jeg fået en udfordring på mine kreative evner og jeg elsker det. Jeg har dog fundet ud af at det ikke bare er sådan lige til - men jeg gør da et ihærdigt forsøg. Man må jo også gerne kunne se at tingene er hjemmelavet - ikke? :D

Den med at trække stikket ud - varede så lidt længere end forventet. Men gør det så meget?? Nej - jeg har kun mig selv at stå til ansvar for og der findes jo andet i verden en computer og internet ... eller gør der??? JO JO JO - det gør der. Før i tiden var der intet internet - mobil - TV eller andet der forstyrrede vores kreativitet. Der VAR man konstant kreativ. 

A propos kreativ - så er der jo messe i den kommende weekend .. åhh hvor ville jeg gerne deltage i den messe. Jeg bor jo på sydFalster og har ikke lige alverdens muligheder for at komme til den slags messer, da der jo ikke bliver lavet noget i den stil hernede ØV.
Jeg har deltaget i et par konkurrencer og måske kunne jeg være heldig at være en af vinderne - det kunne være totalt vildt at få lov at komme og se sådan en messe af kreative ting. AOH messe .. wow et mekka :)

At være "mormor" på deltid til min datters kat kan ind i mellem være en udfordring. Hun er jo vant til at være centrum men i vores hus deler hun opmærksomheden med 3 andre katte og en hund. Hun faldt så over en reklame for et mobilabonnement - mon hun overvejer at finde andre kontakter ad denne vej???


Ja man skal ikke sige at katte eller hunde ikke ser TV - for det har jeg adskillige eksempler på at de rent faktisk gør. Man skal nok være påpasselig med at give dyrene alt for meget lov til at se tv nu om dage hvor reklamerne har så stor indvirkning. De der Whiskas reklamer... de har gjort deres indtog. Mine katte vil nemlig helst spise whiskas :/

I aften kl. 20.00 trækker jeg min give-away med gaver fra Kranz & Ziegler. 2 stk armbånd som er sponsoreret af firmaet med de fedeste smykker og en vidunderlig service. 

Jeg har selv et story armbånd fra Kranz & Ziegler som jeg er vildt glad for. Husk at kigge på deres hjemmeside og Facebook side - de har de fedeste ting.

Ses vi senere til afsløringen af min give-away????



2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et sødt billede af katten(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet