søndag den 30. december 2012

Så fik hæklingen tag i mig

Hurra for youtube videoer hvor rigtig mange søde mennesker har lagt videoer ind med udførlige vejledninger og illustrationer. Lidt smart da man så kan pause og spole tilbage når noget ikke lige fes ind i første omgang.
Jeg har indtil videre fundet en australsk pige der er meget tydelig i sit sprog og meget dygtig til at forklare så det er super nemt at forstå. Hun hedder bobwilson123 og har lagt rigtig mange videoer ind. Hun findes også på Facebook så tag gerne et kig. 
Her er lidt af det jeg fik prøvet mig frem med.








Mit næste projekt består i at få lært krokodille-mønsteret som ser sådan her ud:


Billedet er lånt fra en anden blogger  som fint har illustreret hvad krokodille mønsteret er i hækle-verdenen.

I´ve borrowed this picture from a nice girl who also blogs. She illustrates nicely the crocodile pattern in the world of crochet.
Thank You Catherine Hirst from England :)
(I hope it is okay)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar