tirsdag den 20. november 2012

Jaaa - så heldig var jeg i dag :)

For ca 14 dage siden modtog jeg en mail fra Føtex om at jeg havde vundet i en af deres konkurrencer jeg havde deltaget i. 
Konkurrencen var i uge 44 og man skulle klikke på de billeder de havde lagt ud på Facebook. Konkurrencen hed "I want this". Jeg klikkede naturligvis løs - som jeg gør i alle konkurrencer .. jeg deltager vist i lige vel rigeligt i mit naive håb om at vinde bare én gang :) 
Det GJORDE jeg så nu !!!! Jeg vandt sørme denne gang. 

I mailen stod nogenlunde således:

Kære June Spuur
Tillykke med din gave i konkurrencen "I want this" hvor du har vundet et par sneakers. For at modtage din gave skal du skrive hvilken størrelse du ønsker og sende os din adresse.

mvh Føtex (og medarbejderens navn).

Jeg troede det var en af de sædvanlige spam-mails og havde nær smidt den i "skraldespanden". Godt jeg ikke gjorde det - for jeg reflekterede alligevel og skrev tilbage med min skostørrelse og en adresse. Tænkte vist:" ja ja .. men måske alligevel" :)

Og jo - minsandten om ikke jeg modtog en fin rød pakke i dag - sendt fra Føtex :) og her er hvad jeg fik i gave :

lidt støv fra indpakningen - billedet blev taget i samme sekund de kom ud af pakken :D

jo jo - lidt heldig var jeg så i dag :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar