lørdag den 19. juli 2014

Har du tjekket min give away på Facebook??


Dette over lækre fantastiske og flotte kniv sæt forærer jeg væk til en sød med-læser af min side på Facebook.

Sættet er med non stick blad og non slip håndtag og ligger rigtig dejligt i hånden. Knivene er skarpe og en slagtermester værd. Super flot som gave til dig selv eller en du holder af.

Skulle du ikke være så heldig at vinde det - kan det også købes. Så sender du bare en mail til mig på jusp@hotmail.dk og så aftaler vi nærmere der. Skriv KNIVSÆT i emnefeltet på mailen.

Tag et kig ind på min Facebook side og deltag - bare klik lige HER  og du må da meget gerne dele siden og opslaget :)

Vinderen bliver udtrukket d. 24. juli da jeg har lyst til at lege JULi-mand :D

Ses vi ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar