onsdag den 28. august 2013

Min hverdag blev en hel del nemmere ...





Min kære papfar har været kreativ for min skyld. Jeg får meget garn hjem i fed hvilket betyder at de skal vikles op på nøgler. Det har hidtil foregået på knæene eller med en af mine børn som "slave" en halv times tid med armene hængende ud i luften så jeg kunne vikle garn op.
Med hjælp og inspiration fra en video på YouTube fik min papfar hurtigt kreeret en garnvinder til mig og nu kan jeg vinde garn op på mindre end 5 minutter. Det er da luksus - i hvert fald for mig der bøvler med armenes funktioner i forvejen.

Garnet jeg har vundet op her på billederne er 100% uld håndfarvet med rene materialer - altså ingen kemi. Garnet er så lækkert at hækle med og arter sig rigtig fedt når der er hæklet eller strikket med det.

Vil du også have fat i garnet - så klik lige HER 
Se her :


For at holde garn nøglet stående så det ikke skal ligge og rode rundt på gulvet har min papfar også lavet denne til mig :


Er det ikke bare skønt med noget kreativitet ???

Så derfor skal jeg også bruge dagen på at studere det nye katalog der er kommet i postkassen i dag fra Creativ Company 


teasers : 

Det her skal jeg helt klart have købt hjem 


og lækkert papir ... uhhh et lækkert katalog :) Vi ses .. om et par dage :)






1 kommentar:

  1. Det så fedt at han gider :-) det er dejligt det hele er blevet en lille smule nemmere nu :-) <3

    SvarSlet