torsdag den 22. august 2013

Jeg blev HOOKED ..


Et fantastisk tilbud jeg bare ikke kunne modstå :) .. så jeg blev Hooked og fanget i spindet af begærets tegn for Zpaghetti garn.

Selvom jeg er fortaler for at man kan lave det selv meget billigt - så er der stadig det "aber-dabei" at man måske ikke lige kan finde SÅ mange ens t-shirts så man kan lave så mange meter ens stofgarn på én gang. 

I mit medlemsskab af Hæklepinden på Facebook var der et medlem der der gjorde opmærksom på The Corner. En side på facebook som jeg jo naturligvis måtte ind at kigge på. Sikke et eldorado !!! Lækre ting og sager i hobetal og man kunne jo købe sig endnu mere lud fattig end man er i forvejen (!) men det viste sig at Marianne der ejer siden og butikken havde et fantastisk tilbud på Zpaghetti garn. Et nøgle for 70 kr og 4 nøgler for kun 250 kr !!!! - og så ikke mindst portoen på KUN 49 kr .. det var sgu da (undskyld mit franske) vanvittig billigt. 

Jeg skrev til Marianne Pedersen om billeder af hendes "Zpaghetti-beholdning" som jeg fik lynende hurtigt. Jeg valgte de 4 stk jeg gerne ville have - gik ind på hendes webshop - betalte og vupti - i dag kom mit garn. Der var ikke engang gået 24 timer. Lyn ekspedition og fantastisk service. 

DET kan jeg lide :) Så elsker man sine kunder og sit job og vil gerne yde en god service. Det er jeg selv "opdraget" til i min uddannelse som butiksassistent tilbage i ´80´erne. Service er et must hvis man har butik. Det er på den måde man skal få en kunde til at føle sig helt speciel og på den måde kunderne vender tilbage.

Så Marianne - du kan roligt regne med mig igen (næste gang der er lidt ekstra på kontoen). Med dette indslag vil jeg derfor slå et slag for Mariannes side og webshop som jeg absolut synes I skal besøge. Jeg kan ikke nævne alle de lækre ting her - for I skal se det med egne øjne.

Her er lige et billede af mit Zpaghetti enkeltvis :













Ingen kommentarer:

Send en kommentar