søndag den 6. januar 2013

Mangler du inspiration?

Her er et link til en super god side med lidt smart og billig inspiration. 
Mange har sikkert allerede set idéerne rundt omkring - men skulle der sidde en enkelt eller flere der ikke har set det nogle steder - så har du her chancen.

Der er gode idéer til smarte billige reoler - billige sofaer af paller - dekoration af gamle flasker ... ja alverdens sjove idéer :)

Og når nu jeg fandt dem - hvorfor så ikke dele dem med jer derude - måske I kan bruge en af de ting der er lavet.


Dette er et af billederne med gode idéer - prøv at tjekke linket her ud og se hvad der er :)

Skulle du have nogle fantastiske gode idéer du gerne vil have postet her hos mig - så send mig gerne billeder af dine ting og jeg vil lægge dem ind for dig.

Det gør du ved at sende mig en mail på jusp@hotmail.dk
og skriv også gerne hvis du selv har en blog - så kan vi jo reklamere lidt for hinanden... er det ikke en meget god idé også?

God fantasi derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar