mandag den 7. januar 2013

I de sene nattetimer






Der er ro i huset - og alle sover ... også dyrene. Jeg har tid til at surfe rundt på andres blogge og nyde at få inspiration til læsning, håndarbejde, blogging-emner m.m.

Det jeg lige har opdaget er denne side hvor du kan downloade en gratis e-bog om blogging og succes. 

Jeg har lige downloadet den og skal da have læst den igennem når øjnene ikke er helt så trætte. Men jeg er sikker på at den er god og inspirerende nok. Derfor har jeg også delt den så I andre derude i blog-land kan få glæde af den. Måske har I allerede set den - men der sidder måske en enkelt mellem jer der ikke har opdaget den og kunne tænke sig at læse den.

Så her er linket - download og læs <3

http://mojokommunikation.dk/ebog-om-blogging/

og denne side her  skal jeg da også lige have kigget nærmere på. Måske man kan få nogle gode tips her også. 

Rigtig god fornøjelse derude <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar