søndag den 6. januar 2013

En overbelastet computer




Min computer har desværre vist sig at have været overbelastet SELVOM det er en MacBook Pro.
Det er dog en lidt ældre model fra 2009 så ja - den er ikke helt fremme i skoene. Jeg døjer lidt med pladsmangel og i aftes måtte den kapitulere og melde sig "syg" med ondt i harddisken.
Jeg har dog fundet ud af at få løst hovedpinen lidt (måske en stakket frist) men så længe det går godt så går det jo :D
Jeg håber lidt at det ikke går ud over min blog - for efterhånden kan jeg se at der kommer flere og flere læsere til hver dag - hvilket jo er VIDUNDERLIGT SKØNT :)
Så bliver mine ting da set og måske endda også læst :)

Jeg hækler på livet løs på mit krokodille mønster - men det er en langsommelig proces har jeg opdaget. Det tager lang tid at hækle bare et lille stykke.

Jeg fik en posefuld lækkert garn forleden dag af min "pap" faster Inge. Det var jo et super lækkert tiltag så jeg rigtig kan få øvet mig i hæklingens verden. Man bliver jo helt bidt af den hæklenål :D

Ønsker jer derude en god søndag - det der er tilbage af den. Og en forhåbentlig god ny uge. 

På gensyn derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar