mandag den 27. oktober 2014

Trænger du til fornyelse i hjemmet?


Her hos mig kunne der sådan set godt trænge til nyt maling - men da jeg går i flyttetanker så vælger jeg lige at vente et "øjeblik" med at købe - men sidder du derude og har planlagt at male stuen eller værelset eller måske hele lejligheden eller huset - ude eller inde -  så er det her du lige skal følge med.

Kvalitets maling er det halve af arbejdet - tro mig - jeg taler af bitter erfaring. Man kan mange steder få billig maling til ret overskuelige priser - MEN MEN MEN - du kommer så sandelig også til at male dine vægge mere end én gang - ofte både 2-3 eller 4 gange for at dække.

Derfor synes jeg du skal prøve at tage et kig ind forbi http://www.maler-maling.dk/
hvor du finder kvalitets maling til helt favorable priser - og dag til dag levering. Det kan næsten ikke blive bedre.

Det gælder både maling til tør og vådrum - indendørs og udendørs - tapet - afdækning - maler ruller og alt det du skal bruge - i én håndevending.

Har du brug for hjælp til at beslutte hvilken maling du skal bruge - eller hvor meget - eller noget helt andet - så kan du også ringe og få hjælp inden du bestiller :)


Alle oplysninger kan du få ved at klikke dig ind på :



Ingen kommentarer:

Send en kommentar