tirsdag den 16. september 2014

Jeg vandt en bog om HSP på Facebook ....


Jeg var en heldig kartoffel i sidste uge. Jeg vandt nemlig denne fantastiske bog "Sensitive Børn" skrevet af Athina Delskov & Lene Sonne.

Athina Delskov er psykolog, forfatter og har en række terapeutuddannelser. Hun er formand for HSP foreningen, foreningen for særligt sensitive mennesker. Hun siger: "Jeg har altid haft en stor indlevelsesevne. Jeg vidste ikke, at den hang sammen med mit sensitive personlighedstræk. Da jeg lærte det at kende, faldt mange brikker på plads. Min nye indsigt har givet mig ekstra glæde og en dybere ro." 

Lene Sonne er uddannet pædagog, dramaleder og psykoterapeut. Fornylig er hun blevet certificeret protreptiker. Lene Sonne har taget initiativ til at stifte en lokalafdeling under HSP foreningen. Hun arbejder til dagligt som leder i en børnehave og har i de seneste 5 år haft fokus på særligt sensitive børn. Hun siger : "Jeg har altid haft en særlig motivation for at arbejde i dybden med tingene og beskæftige mig med ting, der rent eksistensielt er meningsfulde. Det er vigtigt, at vi mennesker er sammen om noget, der betyder noget for os!"

I bogen er der skrevet en dejlig personlig hilsen som varmede mit hjerte. 


Ved bogen lå der også et dejligt personligt kort fra Lotte som jeg vandt bogen hos.



Du kan læse meget mere på Lottes side på Facebook ved at klikke på dette link:


Hvis du gerne vil investere i bogen selv så kan du finde den lige her på forlagets hjemmeside :


Hvis du ikke er klar over hvad HSP står for - eller betyder - så kan du læse alt om det på denne side her :

Jeg skal i gang med at læse - så vi ses <3

Hav en dejlig dag og pas på jer selv og jeres børn <3 

June

Ingen kommentarer:

Send en kommentar