mandag den 21. juli 2014

Husk min give away på Facebook


Det er altså det her over lækre fantastiske og flotte kniv sæt du kan vinde inde hos mig på Spuur Spot på Facebook. Klik på linket længere nede i indlægget for at komme til siden hvor du deltager.

Er det ikke lidt fantastisk??!!! Det synes jeg da personligt at det er. Jeg har selv sættet - bare i det sorte med hvid mønster på selve knivbladet. Sættet er det samme - bare forskellig farve og en nyere "version".

Dette knivsæt er i så flotte skarpe farver så man kan da ikke andet end at blive lidt glad og i sommer humør.

Synes du ikke det er flot?? - Du må meget gerne dele mit indlæg her - og selvfølgelig skal du også deltage - skal du ikke?

Du deltager ved at klikke lige HER

Min næste give away vil også være temmelig lækker .... Det er en fed overraskelse - så hold øje med min blog - for denne gang bliver det her på bloggen der bliver lavet en give away. Og jeg siger dig - du vil så absolut gerne vinde den næste give away også.

Jeg kan afsløre så meget så det hører under kategorien "selv forkælelse" :)

Ses vi? Hold rigtig godt øje :)

Kærligst June

Ingen kommentarer:

Send en kommentar