lørdag den 14. juni 2014

Det her er da skægt !!!

Jeg skal have nyt pynt til min postkasse. Det er da skide fedt ... ja undskyld mit "franske" men det er det altså. Noget sjovere end en helt almindelig kedelig hvid postkasse.



 Den her helt almindelige hvide postkasse er da nok meget neutral og ikke mindst kedelig at se på. Men hvad så med denne her:



eller måske disse :


De er da noget sjovere at se på ... er de ikke??!!!

Du kan også gøre din postkasse på vejen din helt egen personlige. Den postkasse der bliver lagt ekstra mærke til. Mon ikke postbudet synes det er lidt sjovere at levere posten til dig end til de andre kedelige postkasser? Jeg vil da helt sikkert gøre mit til at posten får en lidt sjovere dag når han/hun har været forbi min postkasse.

Du kan finde de fantastiske postkasse stickers hos postkassestickers.dk


Måske kan du endda starte en trend på din vej ?! Gør lidt ekstra for postkasserne og vores postbude. Læg din egen lille historie på postkassen :)

Du kan også vælge at kigge ind på signstore.dk hvor de har en masse fantatiske tilbud på alt muligt lækkert såsom wallstickers, skilte og pictogrammer. Du kan endda selv få lov at designe dine skilte eller stickers.


Hvad venter du på? Skynd dig .... jeg venter allerede på mine stickers :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar