fredag den 9. maj 2014

lavprisvvs.dk - lamper til dig

Er du til det moderne og lækre design? Så er det her du skal kigge med. Lavprisvvs.dk har netop lanceret nogle nye designs som er værd at kigge nærmere på. 

De største grupper er blandt andet pendler, loftlamper, væglamper, gulvlamper og bordlamper

For at få et større overblik kan du blandt andet klikke lige her: http://www.lavprisvvs.dk/shop/lamper-8300s.html.

Personligt er jeg vild med disse loftlamper som vises på billedet her under :




Disse lamper kan næsten passes ind i hvilket som helst hjem i dagens Danmark og vil shine dit hjem op uden at virke overpyntet eller "for meget". Du kan vælge lige den farve du synes bedst om og du kan vælge at give stuen det ekstra pift netop disse lamper vil tilføre dit hjem på en super elegant og smart måde.


Gulvlampen har også fået sin renæssance og jeg er selv også meget afhængig af netop en gulvlampe i nærheden af hvor jeg sidder om aftenen. Jeg laver personligt meget håndarbejde som kræver et ordentligt lys så jeg kan se hvad jeg laver. Her er netop en gulvlampe også et must hos rigtig mange og det er jo bare hyggeligt.

Er du blevet lidt mere nysgerrig så klik ind på lavprisvvs.dk  og tjek også gerne lige disse to videoer :







Ingen kommentarer:

Send en kommentar