lørdag den 26. april 2014

Sneakers fra online-mode.dk


Online-mode.dk er stedet du skal besøge hvis du vil have mode tøj og sko og tilbehør til yderst gode priser. Priser hvor alle kan være med - og med nogle helt fantastiske gode tilbud også.

Jeg har netop fået disse fede sneakers tilsendt og er super super glad for dem. Jeg havde længe ønsket mig sådan nogle og her bestilte jeg så min normale størrelse og var meget spændt på om størrelsen også passede.


Jeg har ofte oplevet at man ikke har kunnet regne med størrelserne i forskellige firmaer og har derfor måtte returnere mange varer på den konto. Jeg bruger en almindelig størrelse 40 - så det var naturligvis også valget her. DE PASSER BARE !!!

De fede sneakers med nitter er altså et hit for mig. De passer til alt. Er lette at gå i og har jo en smart indvendig lynlås så man ikke behøver at snøre op og binde snører hver gang man skal have dem på.

Hvis du går ind på   http://online-mode.dk/sko-stovler kan du finde massevis af lækkert fodtøj. Jeg synes helt sikkert at du skal prøve at tage et kig. Du har mulighed for at vælge specifikke størrelser - kategorier og prisniveau du ønsker at handle i. Det er så dejlig enkelt og en fantastisk overskuelig hjemmeside. Dejlige klare fotos af varene. Jeg har i hvert fald ikke bestilt min sidste vare der fra. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar