tirsdag den 22. oktober 2013

Så kom min julehjælp i Lolland Falsters Folketidende


Jeg tog en tur til Nykøbing Falster for at aflevere pressemeddelelser til aviserne om min julehjælp indsamling 2013. Min søn der den dag var med mig i byen fik æren af at være model for min julehjælp gruppe, som indtil videre har fået samlet rigtig mange dejlige gaver ind fra velvillige kvinder rundt omkring i landet. Sander ses her med et lille udsnit. Vi fik den dag doneret fra en lokal butik i Nykøbing Falster - 

Syshoppen v/ Britt Nyvanggård
St. Kirkestræde 5A
4800 Nykøbing F.
systuen2000@yahoo.dk

Britt var meget positiv og åben for mit uanmeldte besøg hvor jeg kort fortalte om hvad min julehjælp gik ud på. Straks hev Britt ned af stativer og giner og det blev til en kæmpe bærepose fyldt med lækre ting til julehjælpen.

Vores besøg i Nykøbing F. resulterede heldigvis også i både interesse fra journalisten og i en flot artikel i avisen og hele artiklen kan ses her under :


Jeg er stolt og glad over at så mange har valgt at hjælpe mig med at hjælpe andre og jeg er sikker på at det nok skal blive en succes.

Jeg har lagt billeder af alle donationerne ind på facebook siden da jeg simpelthen ikke har kunnet overskue at skulle dele billederne to steder (både bloggen og facebook gruppen)
så er du interesseret i at se hvad der er doneret, så klik HER og kom direkte ind i gruppen.
Du kan også hjælpe mig .. sidder du og strikker, hækler, syr, maler, modellerer eller andet kreativt - så er jeg taknemmelig for din hjælp uanset mængde. Vi mangler stadig til drenge og mænd.

En stor tak til alle jer der allerede har hjulpet mig så langt og jeg ved der er flere donationer på vej til mig så jeg kan hjælpe en hel masse mennesker med julegaver til jul. Jeg bliver jo en hel nissemor <3 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar