torsdag den 15. august 2013

Jeg har brug for DIN hjælp ........


I januar i år (2013) oprettede jeg en gruppe på facebook der hedder Julehjælp - en fremstrakt hånd.

Den har til hensigt at være mellemled mellem mig (sagde hunden) og søde mennesker der vil hjælpe mig med at hjælpe andre.

Det handler ganske enkelt om en julehjælp til julen 2013.

Jeg indsamler håndlavede/hjemmelavede kreative ting til julegaver til trængte i år og jeg har allerede fået mange donationer af flotte og dejlige gaver og materialer til at fremstille gaver med. Jeg har næsten siden dag 1 siddet og hæklet noget mere eller mindre hver eneste dag. Jeg har fået store kasser med garn som jeg er gået i "krig" med at hækle af og rigtig mange søde kvinder har doneret mange mange søde ting. 

Vi mangler dog til drenge og mænd stadig - men selvfølgelig er dette primært børnene det handler om - men lidt til en mor og en far er jo også altid velkomment.

Har du overskuddet til at lave en enkelt ting ? Kender du nogen i familien, venner, kolleger, strikkeklub, sportsklub, biblioteket og lignende - der kunne være interesseret i at række en hånd ud og hjælpe mig med at hjælpe andre? 

Tag et kig ind på min facebook side hvor alle detaljer står - der kommer du ind ved at klikke lige HER

Der kan du også se billeder af alt det donerede :) Og der kommer hele tiden mere til.

Jeg har også hårdt brug for nogen der kan sponsere noget klar cellofan - så kender du en grossist eller forhandler af disse store ruller - så er jeg en meget lykkelig modtager. 
Grunden til at det skal være klar cellofan er, at folk selv får lov at vælge gaverne og så er det jo ikke smart hvis de er pakket ind i papir så man ikke kan se hvad der er i pakken. Man kender jo bedst selv sin familie og dermed smag så derfor har jeg valgt at gøre det på denne måde.

Jeg håber du vil hjælpe - for jeg har hårdt brug for den.

Jeg vil blive glad hvis du vil dele mit indlæg på din facebook side, din twitter side, din google+ side og måske råbe lidt højt om det henne i dit barns SFO :)

På forhånd tak fordi du læste med så langt. 
OBS! Har du ikke en facebook profil er du meget velkommen til at sende mig en mail på jusp@hotmail.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar