lørdag den 3. august 2013

En lille sjov Facebook challenge til alle jer derude



I anledning af at jeg i dag nåede de 400 likes på min Facebook side .. jaaa weee .. jeg er glad - så har jeg lavet en lille "leg" i den anledning. 

Du kan vinde en "HEMMELIG GAVE". Er du blevet nysgerrig ?? så skynd dig ind på siden og vær med. Det er kun der inde det foregår. Husk at klikke "synes godt om" siden - det vil gøre mig så glad.

Det kræver ikke noget specielt af dig men du må meget gerne dele opslaget så jeg kan nå ud til endnu flere.

Den slutter d. 6. august kl. 23.59. Min søn fylder 20 år d. 6. august og jeg vil derfor lade ham være med til at trække en heldig vinder.

Tag et kig ind forbi og vær med <3


4 kommentarer:

  1. Hello,

    I am your new follower.
    I just post about your giveaway on my blog.Until then it is on my sidebar.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.

    Bernadett

    FB,BL: Petite Armoire

    SvarSlet
    Svar
    1. Hello Bernadett

      This is not at giveaway on my blog but on my facebook page but I am glad you are a follower though and you are very welcome to post any comment you like. Thank you for sharing on your blog. I appreciate that very much.
      Have a nice day/evening

      Hugs from
      June

      Slet
    2. Thank you very much for the information June.:) I went to the FB page,too.:)

      Have a wonderful week.:)

      Greetings.:)
      Bernadett

      Slet