søndag den 14. juli 2013

Vil du lære det ???? så er det NU !!!!





Reklame for min datters fantastiske arbejde 




Jeg vil gennem min blog gerne reklamere lidt for min datter Michelle der har lavet nogle fantastiske videoer som vejledning til at lave en fantastisk pung i crocodile stitch. 

Hendes vejledning er delt op i 3 videoer (pga YouTube) så du skal følge dem alle 3 for at komme helt til enden. 

Resultatet bliver fantastisk og det er egentlig nemt nok når man først kommer i gang.

Se hendes blog her : www.mspuur.com  og jeg er sikker på at hun vil blive lykkelig for en sød kommentar til hendes store arbejde med videoerne :)

God fornøjelse og happy crochet :)


 Video 1

 Video 2


 Video 3

1 kommentar:

  1. Hun er vildt god :-)

    Har planlagt at prøve mig på den lige å snart jeg er færdig med det jeg er igang med lige nu.

    Hav en skøn skøn dag :-)

    SvarSlet