tirsdag den 16. juli 2013

Facebook Challenge


Jeg havde her til aften lavet en lille hurtig facebook challenge - en hurtig indskydelse for at se hvad folk sad og syslede med i det moment jeg skrev mit opslag på væggen.
19 søde piger deltog med deres fantastiske billeder af det de lige sad med i skødet eller netop var blevet færdige med, så hæklepinden stadig var rødglødende (!) avs :D

Det blev en lille leg som de alle synes var super sjov og jeg fandt da også en vinder som I kan se på det store billede i midten. Det var svært at vælge og jeg synes jo alle sammen at de skulle have vundet.

Hvorfor det blev denne vinder er der ikke nogen specifik grund til udover at det er et sødt og sjovt billede med den lille stakkels giraf siddende der mellem benene på sin "mor". Den ligner bare en der ville sige " se lige mig her" og det virkede på mit moderhjerte :)

Se alle de skønne billeder og skriv gerne en kommentar - de vil også se det på facebook da indlægget automatisk også ryger der over.

Gevinsten som Jill vandt er disse 3 nøgler strømpegarn i grønne nuancer. Mon hun får hæklet noget spændende af dette?



Jeg har fået rigtig mange "likes" på min facebook side Spuur Spot og det nærmer sig de 300 med hastige skridt. Så mon ikke der sker noget derinde når vi når der til? Husk at holde øje og følg med ved at klikke på "synes godt om" knappen derinde. Husk også at melde dig som fast læser af bloggen her så du får de sidste nyheder hver gang jeg skriver - måske er det noget du lige har brug for at læse :) 

Jeg kan godt lide at få kommentarer så du må gerne skrive en hilsen til mig 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar